JIMIN 지민 BTS | @jiminate

jimin representing me early in the morning when i'm waking up for school 😂💓 he's so cute when he's sleepy aww my adorable little bun ♡
he's so beautiful no words can describe his perfection :,( ♡ just one look at him and all my worries would disappear 💖
how does one even look this amazing and beautiful while drinking i'm so smitten by him 😢💖
#wingstourfinal
i'm so tired i feel like going back to sleep but i have to be up early ugh 😭 anyway, good morning sunshines! have a great day ahead and remember to keep that beautiful smile of yours on your ...
[ 💌 ] dear precious,
i hope you've been well lately. have you been filling your tummy up with lots of food? have you been smiling a lot? i love you so much, remember to take care of yourself, my ...
jimin is such a brat he deliberately shook the air balloon and taehyung got scared djcidkx then jimin just laughed cutely while leaning on tae omg i'm crying 😭💓 + jiminnie looked so smol beside taetae i'm so sOFT

person: who's your ult?
me:
— ♡ —
happy 900th post ! 💖 my goofy little baby boy AHH how can i not love him sjckdkx i jumped when he suddenly appeared so near the camera at the end fml 😭💓
DAY 3 — #wingstourfinal
he's even brighter than the stars in the sky hHh he's a source of light that's beaming so brightly i love my dazzling little star :"( 🌟💝
DAY 3 — #wingstourfinal
i love it when his hair partially covers his eyes as he gazes out to the audience intently, it makes him look so sexy and intimidating omg kswkcos 😭😭💖
DAY 3 — #wingstourfinal
i'll fly my ass there and complete that heart for him :,( ♡ he's such a cutie i love him so much 😢💓
DAY 3 — #wingstourfinal
how does jimin even look this good in white? i will never be able to understand the theory behind this...
DAY 3 — #wingstourfinal
good afternoon y'all ♡ it's monday again, have a nice week ahead and remember to stay safe at all times ! jimin and i loves you 💓💘💜💌
DAY 3 — #wingstourfinal
how does he manage to pull off a holo dress shirt so well? i'm completely hypnotized by his beauty and his intense gaze 😢💖
i really just wanna get a closer look at them, attend one of their concerts someday and cry over their beauty :,) i'll definitely miss wings tour so much, 😢💘
i really wanna sleep early but my body clock is ruined now and i can't sleep before midnight ugh i hope it gets better when school restarts :// meanwhile, i'll just post a few more photos of our beautiful man ...
[ 💌 ] dear precious,
you're so perfect in every way — i hope you tell yourself that everyday. though my love for you will never be enough for someone as wonderful as you, but i'm giving you all that ...
DAY 3 — #wingstourfinal
my little prince charming. these photos are sufficient enough to proves that angels do exist. ♡
DAY 3 — #wingstourfinal
he's so beautiful and unreal. such a lovely man, my eyes immediately soften at the sight of him. i love you park jimin, you've done amazingly well tonight and i hope you'd have a big fat ...
DAY 3 — #wingstourfinal
finally, we're closing the book. it has been a beautiful era and we've seen how much these boys have done for us. thankful, i'm forever thankful for everything that they've given to us. in the future, ...
DAY 3 — #wingstourfinal
i wanna kms so badly jimin is so hot and sensual at times and it makes me rethink my life decisions wtf i'm going through an existential crisis rn someone pls send help
DAY 3 — #wingstourfinal
that smile at the end 😍😭💓 he's such a tease and he knows it i'm- the way he interacts with taehyung is so adorable i love a couple
DAY 3 — #wingstourfinal
someone pls teach jimin how to wear a jacket properly!! 1! either he wears it properly or he take it off completely,,, he's not allowed to wreck us like that 😩
DAY 3 — #wingstourfinal
jimin was so proud about the fact that he didn't cry like the other members 😢 he's so cute i love him so much,,, but my heart really broke when the other members cried ugh 💔😭
my precious little bumblebee 🐝💓 i love you so much baby pls keep yourself warm and hydrated + stay safe darl ♡
DAY 2 — #wingstourfinal
i'll be off to do some reading now. meanwhile, i hope that this precious little boy is taking good care of himself ♡ i love him + you so much, pls stay safe and remember to smile! ❤
DAY 2 — #wingstourfinal
i feel like i will never run out of things to say about jimin. he deserves so much, far more than the words in the dictionary can give him. he deserves the world, everything. he's the ...
DAY 2 — #wingstourfinal
he's so dreamy oh my god i'm totally in love with him ♡ + i hope that your day has been going by smoothly! happy weekends, remember to take some time off to give yourself a ...
171210, 1356 ♡
4,000 people are following me i'm— thank you so much. i feel like this is all i'm ever going to say to you guys but it's really from the bottom of my heart.

thank you for giving ...
DAY 2 — #wingstourfinal
no words in the dictionary can describe how gorgeous and how beautiful this boy is 💖 he's probably busy preparing for day 3 now, hopefully everything goes well tonight ♡ p.s. i feel like he's going ...
DAY 2 — #wingstourfinal
i. love. jimin's. smile. so. much.
his smile is the prettiest and the purest thing i've ever laid eyes on. his smile holds so much kindness, i can't believe that i'm living in the same era ...

Load More